Virkning iFokus

Virkning

Etikettgarn
Läst 53 ggr
lilsan
0

vart köper ni garn?

hej,

jag har hittat min lilla hobby - virkning.

men jag har bara små snuttar med garn.
Vill köpa massa garn i olika nyanser och färger. Men vet ej vart. Det finns typ ingen butik där jag bor heller, förutom panduro. Panduro är dock VÄLDIGT dyrt, typ 30kr för 25 gram. Så det är bättre med en hemsida.
Vill kunna köpa typ 100 grams nystan för ett billigt pris.

tack på förhand<3

/ Lilsan :>

Maria
2

Jag har köpt en del på loppis.

/Maria

Magi-cat
1

Ibland har jag köpt på second-hand eller loppis. Fina garner, riktiga fynd!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

lilsan
0

#1: och #2:
Ja, asså jag har köpt lite på några secondhand butiker men det dåliga är att oftast så står det inte vilket material det är och jag är jätte dålig på att se/känna det. Sedan så finns det ju inte exakt det färgen man söker. Men det är en väldigt smart idé ändå! Tack!

/ Lilsan :>

Herveaux
0

Anmäl dig till tillverkarnas (Drops, Järbo Garn mfl) nyhetsbrev så får du veta när de har rea.

På Blocket och Tradera kan man göra riktiga fynd när folk rensar ut i sin garngömma. Då kan de sälja orörda nystan för småslantar.

Beroende på vilket garn jag är ute efter så handlar jag från:
Hobbii
LindeHobby
Rito
Yll & Tyll

// Harley

Hobbii.se är butiken för dig som har kreativa händer och älskar att sticka eller virka. Vi gör vårt bästa för att ta in nya och spännande produkter till priser som är överkomliga för alla.
LottaV
0

Jag handlar på marknader där då vet man med säkerhet att det är bra kvalitet på garaget då det det oftast är direkt från från bonden som gjort det❣️
Det händer även då och då att jag får garn från vänner och familj❣️

Ett gott skratt förlänger livet

PennyTrollet
0

Bautawitch.
Hobbii.