Virkning iFokus

Virkning

Etikettamigurumi
Läst 2136 ggr
[Rhonda]
4

Amigurumi. Katt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Igår plockade jag fram denna som har legat i skamvrån i ca 5 månader. Nu är den klar.  Jag gjorde den i ett tjockt akrylgarn för att den skulle bli större. 

Garn - Järbo SPLIT. https://www.knittingroom.se/product/098983?gclid=Cj0KCQjw3v3YBRCOARIsAPkLbK7mC893TkufANqt0f-llDS0hOB_43hU0EvDamb5nOjckR6Zvn_LSt4aAuoyEALw_wcB#/produktbeskrivning

https://www.ravelry.com/patterns/library/amicats-single-coloured-cat

Carmarino
1

Jättesöt.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

JMW
2

Söt. Härlig bild där den sitter i fönstret och tittar ut. 🙂

Magi-cat
0

Söt kisse! 😍🐱

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Rhonda]
1

#4 Tack!

JMW
1

#3 Men så gulligt med en hel rad! Du får virka fler.

[Rhonda]
0

#6 Visst är det det men jag kan inte göra samma sak igen. Jag måste alltid börja på något nytt.

[Rhonda]
0

#1 Tack!

nickiee
0

så fin den blev

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Christina66
1

Hej!

Kattälskare som jag är måste jag kommentera ….så fin kissen blev.

Magi-cat
1

Var är du, Rhonda? 🌺🐱❤️

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Carmarino
0

Rhonda verkar ha avslutat sitt konto. 😕

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Bizan
0

Jag kan inte klicka på länkarna i min mobil. Har jag någon konstig inställning eller så?