Virkning iFokus

Virkning

Etikettvirka
Läst 919 ggr
Roosenlilja
3

Barnvagnsmobil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har virkat den här i veckan. Om en månad ska jag bli farmor till sonens första bebis. :) Vi vet inte om det blir en flicka eller pojke, så jag fick hitta på lite annat. Barnvagnen är beig iaf.  Då de har en liten Cavalier King Charles Spaniel så fick jag använda bilden på honom. Så nu finns han med i miniatyrform. De har även katt men Ugglan hm… Det får vara en lyckobringare med hopp om stor visdomskraft.
Kuddfodralet, under banvagnsmobilen, är virkad i C2C (hörn till hörn)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

[Rhonda]
2

Så fin! Klart det ska vara katter när man är en katttokig tjej!

DesK
1

Så himla fina saker du gör! Jätteroligt att du visar dem för oss🙂

/Désirée

Roosenlilja
2

1# Japp, kattokig så det stänker ;)
2# Tack, Désirèe! Kul att det gillas. Kunde ju tro att jag bombade sidan men snart har jag väl visat allt. Eh.. nje. Men det kan ju visas senare. :)

Trevlig helg på er!

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Soligajag1
2

Den är verkligen  tjusig!! Du är så duktig!! 🙂 

Tänk vilken fin present detta blir !! 🌺 Kram Kram

HH 🙂

Roosenlilja
1

#4 Tack!!! :) En får bocka och tacka bää hehe.. Hoppas att jag inte får hem allt igen bara. Ibland blir det nog för mycket hehe…