tofflor på svenska
Är det någon som vet var man kan få tag på mönster på tofflor med krokodilstygn på svenska? Jag köpte ett på craftsy men förstår det inte.
Får man dela med sig av köpta pdfmönster hä för att se om någon kan översätta eller bör jag skicka det som pm om någon kan hjälpa till.
För säkerhets skull så tror jag att det bästa är om du bifogar eller länkar till en pdf i pm om någon erbjuder sej att översätta. Men frågan kan du alltid ställa, om det finns någon som är villig att översätta (från engelska?) till svenska. Här eller på Språk iFokus hittar du säkert nån som kan översätta och förstå vad som beskrivs!
Lycka till! 👍
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Jag kan ge det ett försök :) Skriver ofta mina mönster på engelska så det borde inte vara så svårt att byta ^^ Du kan maila mig mönstret så översätter jag så snart jag kan! Evelinamail@hotmail.se
#4 å tack. Jag mailar dig mönstret när jag kommer åt min dator
Jag har flera olika mailadresser, använder dom olika per ärende det handlar om. Men tack :)