Brukar ni få beställningar?
Som titeln antyder, händer det att ni får beställningar på virkverk? 🙂
Ja det händer. Har varit lite olika saker.
Nej det brukar jag inte, däremot när jag visade upp en filt jag gjort till mig själv var det någon som frågade om jag tog upp beställning. Sa då nej, för jag visste att ingen vill betala vad jag skulle ta för den. Småsaker som mössor och dylikt skulle jag kunna tänka mig att göra för materialkostnaden, men den filten tog så otroligt lång tid att göra (då den inte var till ett barn, utan till mig själv i soffan) skulle jag vara tvungen att ta ut arbetskostnad också.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Jag får ofta beställningar, mest på baby-converse och snutte-vänner :)

Jag märker att jag inte mår bra av det. Jag vill virka för att det ska vara avkopplande, men när det blir beställningar blir jag för självkritisk och extremt stressad. Hoppas få ordning på mig själv i framtiden så att jag kan ta emot det.
Envishet och drömmar
#2 Det är lite tråkigt att det inte lönar sig att sälja större filtar, för det finns flera som gärna draperar sina soffor med vackra alster men som inte har tålamod eller ork att göra egna. Kan du visa bild på din filt? Blev lite nyfiken. 🙂
#4 Jag förstår hur du menar. Har bara tagit en beställning, och hon som beställde tyckte det blev fint men inte riktigt vad hon önskade. Hon betalade mig iaf för tiden jag lagt ner. 😊
Jag har ingen bild nu, den är dock inte så "avancerad". Ett varv fasta maskor, ett varv stolpar, ett varv fasta osv. Det "avancerade" är väl att den är randig, så det är 6 varv per färg.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida