Virkning iFokus

Virkning

Etikettvirka
Läst 1270 ggr
torsölotta
3

Hej. ämne mormorsrutor

Hej på er. Jag är ny här och har fullt upp med att läsa alla inlägg och svar. Vilken skattkista man har hittat! Toppen! Just nu sitter jag och virkar lite rutor. Har precis börjat förstå mig på diagram och tycker att det är väldigt smidigt. Har hittat lite sidor med just diagram på rutor men önskar mig mer. Finns det någon som kan länka något roligt? Solen skiner på virknålen nu och lockar mig att gå ut på altanen för att peta ihop en vanlig liten ruta till. Mvh Lotta

Rita-S
1

Har du kollat på youtube på virkningsinstruktioner? Finns massor med folk som har lagt ut instruktionsvideoer där dom visar hur man virkar spesifika saker :) Det är hur smidigt som helst, men de visar ju inte bara how-to på youtube utan lägger även upp videosnuttar på hur man virkar olika mönster och sådan, man kan få massor med ideer via youtube och vid att söka på virkning eller Crocheting :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

torsölotta
0

Ja Youtube är riktigt bra. Där har jag lärt mig mycket. Men var mera ute efter diagram som man skriva ut. Tack för svaret ändå