Virkning iFokus

Virkning

Etikettgarn
Läst 861 ggr
Primulan
0

Svart garn

Brukar ni virka i svart garn?

Jag tycker det är lite svårt att se när det är så mörkt.

Har ni något tips för att det ska gå lättare. Jag gillar ju svart annars.

MelindaOhman
0

Håller på med sonens mössa och den är delvis svart :) skulle ha suttit igår kväll och fortsätta med den men gick inte ^^ och till detta har jag en mörklila virknål.. tror det skulle underlätta att ha en något ljusare virknål? :P undrar oxå hur man ska kunna göra det lättare :D

Mvh Melinda

-Sajtvärd på Virkning.iFokus.se-

Denvassarut80
0

Jag har hört att folk köper virknålar med lampa i, o då ska de vara lättare att virka med svart :)

VildaVittra
3

Man kan använda en pannlampa också.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

MelindaOhman
5

#3 haha det satt jag med förra vintern 😃 skulle ta kaffepaus och fixa kaffe och hade såklart den på och den lös.. om någon såg mig utifrån så lär de undrat 😂

Mvh Melinda

-Sajtvärd på Virkning.iFokus.se-

Alice57
0

Jag har köpt virknålar som lyser men gillar dom inte riktigt för ljuset kommer för långt upp på nålen o därmed  är det lite irriterand, skulle kanske bara vara på tåppen??? Har någon annan testat dom?Och hur har ni tyckt om dom?

ThreeStars
0

Varför inte tända några ljus nu till det kommande vintermörkret? Ljust - och mysigt ;)

Själv har jag inga problem med svart garn, så jag snarare känner mig fram var jag ska sticka in nålen än att titta efter :)