Annons:
Etikettgratismönster
Läst 1414 ggr
Eda
1/30/18, 7:40 AM

Mössor & vantar med virkade blommor och blad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till julklapp gav jag mina barnbarn 28 respektive 4 år dessa virkade vantar och mössor med virkade blommor och blad. Mönstret till dessa hittade jag på http://media.jarbo.se/patterns/pdf/91320_low.pdf

(Mönstret är till den större mössan och vantarna, till 4-åringen virkade jag på fri hand.)

Jag tror jag gjorde något fel när jag virkade blommorna, men jag tycker att det blev rätt bra ändå.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
[Rhonda]
1/30/18, 7:42 AM
#1

#0 Så vackra!

Magi-cat
1/30/18, 7:46 AM
#2

Vad fina! 😍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

DesK
1/30/18, 9:55 AM
#3

Jättefina! Om man inte vill eller kan virka eller sticka vantar och mössor, bör det gå bra att köpa dem färdiga och bara virka blommor och blad och sedan sätta på dem på de köpta grejerna.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Eda
1/30/18, 3:49 PM
#4

Bra idé med att köpa färdiga vantar och mössa. det kan ju också vara något man har hemma!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: