Annons:
Etikettvirka
Läst 2214 ggr
Roosenlilja
2016-11-09 12:08

Virkat till nyfödd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag hann bli klar :)
Hela paketet med virkade saker till kommande barnbarn. Tänk att jag blev klar före bebisen kom. :)
Virkade en lite tuffare stil till kommande barnbarn. Vet ju fortfarande inte om det blir pojke eller flicka. :)

Koftan:
Garn Järbo Lady då koftan inte kommer att ligga mot bebisens hud.
Virkad med nål nr 6. Halvstolpar i hela koftan men den svarta kanten på ärmarna är virkad med svart garn, fasta maskor.
övrigt virkades i olika stil mest Järbo garn

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Annons:
DesK
2016-11-09 12:18
#1

Så fin kofta, bebisens föräldrar blir säkert jätteglada🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Roosenlilja
2016-11-09 12:21
#2

Tackar! Ja, de gav tummen upp direkt. Passar till skorna som är svarta med vitt Nikemärke på, samt till byxor, mössa o filt.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

[Rhonda]
2016-11-09 14:32
#3

Så fina Sussi!

Roosenlilja
2016-11-10 12:38
#4

Tack, Rhonda! :)
Jag la in fler bilder efter att Désirée skrev. Fick dock inte med hela bilden på filten som har både byxor och mössa. :/

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

JMW
2016-11-11 12:36
#5

Vilket alldeles fantastiskt bebispaket!

Roosenlilja
2016-11-11 13:09
#6

#5 Tack! :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Annons:
Upp till toppen
Annons: