Annons:
Etikettövrigt
Läst 1233 ggr
gun92884
2013-11-08 20:49

ingen blogg men ...

Har precis gått med här och jag har ingen blog men finns på Pinterest under under mitt namn, Gun Penhoat, och Stitches. Det är inte bara virkning men också stickning och olika inspirationer. Jag har virkat och stickat sedan jag var 4 år … och det blir måååånga år vid det här laget :0)

Annons:
[Yllhilda]
2013-11-10 12:49
#1

Du kanske vill lägga upp några av dina alster i den här tråden så man får se? 🙂

gun92884
2013-11-15 20:20
#2

#1 Det är inte mina alster som jag har på Pinterest utan det är en samling utav det jag gillar och det som det finns gratismönster på. Jag måste erkänna att jag har inte särskilt mycket eget att visa för ögonblicket men det blir så småningom … har haft mycket annat för mig på sista tiden :0)

gun92884
2018-01-30 12:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det tog ett par år men jag är tillbaka igen 👋 … och nu har jag både och stickat och virkat över vintern. Jag håller på med Airedale Terrier Rescue och vi har online auctions då och då för att späda på finanserna för att hjälpa med kostnader Mina alster går först och främst till dessa auctions. - Jag har försökt ladda upp bilder men det lyckas inte 😮

JMW
2018-01-30 17:18
#4

Hej på dig! Känner igen dig och ditt alias från längre tillbaka.

Härlig sjal du virkat. 

Jag har haft två Airedaleterriers för länge sedan. Underbara hundar!

Eda
2018-01-31 11:26
#5

Jag har också haft en älskad Airdaleterrier som jag fick i födelsedagspresent när jag var fem år, men det var för mycket länge sedan! 

Du får be någon om hjälp med att ladda upp fler bilder.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: