Annons:
Etikettgarn
Läst 793 ggr
Snöstorm
12/26/16, 8:42 AM

Köpa garn i butik

Ska till Stockholm. Letar men hittar ingen som säljer catona garn i butik när jag googlar. Nån som vet nån bra garnbutik i Stockholm ( behöver inte vara centralt ) som man kan besöka. Som helst har catona garn. Annars blir det att beställa på nätet.

Annons:
Pialinn
12/26/16, 12:01 PM
#1

Ljungqvist garn har 2 butiker. 1 vid Odenplan o 1 i Farsta centrum. De säljer även över nätet. Om dom har ditt garn vet jag inte.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Snöstorm
12/28/16, 8:13 PM
#2

Tack, för svar 😃

Jag älskar garn, även om de inte har mitt garn kan man gå tid o kolla. 

Ingen mer som har tips?

Pialinn
12/28/16, 9:57 PM
#3

Finns inte många butiker som säljer garn i Stockholm. Gjorde en sökning på Eniro. Mman kan hitta garn på Jula o Rusta ocå. Eller så blir det att du får köpa över mätet

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Pialinn
12/28/16, 10:07 PM
#4

Kom på att Stoff&Stil oxå säljer ett bomullsgarn, men det är inte merceriserat. Själv använder jag Catania men dom har "bara" ca 75 olika färger. Kollade favoritgarner.se o såg att det fanns 105 färger i Catona

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Snöstorm
12/29/16, 6:24 AM
#5

Tack för att du kollar upp år mig ☺️ Jag brukar handla på nätet, men ibland är det roligt att titta på färgerna innan man köper. Garn är roligt att köpa. Catania är också fint. Dyrare Tyvärr. Ser ingen skillnad på catona o Catania därför brukar jag använda mest catona. Synd att det inte finns så många garnaffärer. Inte ens i Stockholm.

Upp till toppen
Annons: