Annons:
Etikettamigurumi
Läst 612 ggr
Roosenlilja
2016-10-21 10:01

Lite blandat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Virkat för ca 6 månader sedan.
Följer sällan mönster utan lär mig grunden i amigurumi och utvecklar det efter egen fantasi eller bilder på nätet. Frihandsvirkar mest.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Annons:
[Rhonda]
2016-10-21 10:03
#1

Så fina så fina!!!!  Good job! Det är så mysigt att virka smått eftersom det blir klart någon gång 😉

DesK
2016-10-21 10:09
#2

Jättefina saker du har gjort!Så inspirerande 😍

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Roosenlilja
2016-10-21 10:11
#3

Tackar så mycket! Ja, det är ju roligare att det blir färdigt fortare. Men det är pilligt med små saker iaf.  Fördelen är ju också att det går att använda restgarnerna. :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

JMW
2016-10-21 12:30
#4

Jättefina alster! Jag provade på amigurumi, köpte böcker och allt, men gav upp. Jag tyckte det var för pilligt sen vet jag inte vad jag skulle göra av allt.

Roosenlilja
2016-10-21 12:37
#5

4# JMW… det är ju det som är utmaningen. hehe… Det är pilligt och smått men det blir ju fint.
Saker som är små brukar jag ge bort till oväntat besök av grannbarn och till barnbarnen om de vill ha till kalas så de har lite till fiskedammen.  Vissa saker skänks till katthem. Möss eller annat lämpligt. fylls med vadd och kattmynta. Det blir uppskattat på alla håll. 

Jag gjorde även Angry Birds till sonsonen då de var poppis.  Som tur var har han inte frågat efter Pokemon.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

JMW
2016-10-21 12:40
#6

Visst blir det fint! 

Jag håller mig till lite större projekt. Har blivit en hel del plädar. En och annan väska har jag också virkat.

Annons:
Upp till toppen
Annons: