Annons:
Etikettgarn
Läst 1441 ggr
[chiffong]
3/8/15, 7:24 PM

Garn, garn, garn

Alltså, hm… Köpte några förvaringsboxar idag för att bringa lite ordning bland alla grejer, vi är i flyttartagen nämligen. Passade på att sortera bland mina garner och jisses, det blev en hel hög! Och mer ska det väl bli, det är en av mina största laster, att köpa garn. 🤫🤓 

Och så kan jag tipsa om att använda påsar med "blixtlås" till garner och pågående projekt. Trycker man ur luften så att det blir vakuum så tar nystanen mindre plats.

Annons:
MelindaOhman
3/8/15, 9:50 PM
#1

oh va garn! 😍

Mvh Melinda

-Sajtvärd på Virkning.iFokus.se-

JMW
3/8/15, 11:34 PM
#2

Himmel! Ja, du gillar garn. Det syns liksom. 😉

avon
3/10/15, 7:52 PM
#3

Smart idé med vakuumpåsar…varför har jag inte tänkt på det :)

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

[JeanetteK]
3/12/15, 7:48 PM
#4

Härligt med mycket garn! Vad ska du göra med alla rutor du virkat?? ❤️

[chiffong]
3/12/15, 10:42 PM
#5

#4 Ja, det är härligt. Men man borde använda resterna lite oftare. Eller inte köpa för mycket från början. 🙂 Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med rutorna. Jag bara började virka såna för att jag hade så mycket tunt bomullsgarn i en massa härliga färger. Men nu har jag tröttnat lite… får se när jag återfår lusten, så kanske jag kommer på något som jag kan sy ihop dem till.

nickiee
3/17/15, 7:10 AM
#6

wow  härligt att se gör tofflor .plädar.m m med rutorna

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Annons:
Choklad
3/17/15, 10:23 AM
#7

Jag älskar också garn, och har några korgar och en låda med mormorsrutor som ska bli en filt, troligen blir det en julklapp till ett av mina barnbarn. Men jag har långt ifrån de mängder som du har 😛

U R us

Upp till toppen
Annons: